De preventieve en correctieve maatregelen van Technofarm ICT-service zorgen ervoor dat onze dienstverlening, ook bij calamiteiten zoals de lockdown, gewaarborgd is én blijft.
Zo kijken we bij het maken van een noodzakelijke afspraak samen met de klant of we deze ook virtueel kunnen doen. We ondersteunen in eerste lijn doormiddel van telefonische support, e-mail, remote helpdesk en waar nodig kijken we naar andere oplossingen of mogelijkheden.
Zo kijken we bij het maken van een noodzakelijke afspraak samen met de klant of we deze ook virtueel kunnen doen. We ondersteunen in eerste lijn doormiddel van telefonische support, e-mail, remote helpdesk en waar nodig kijken we naar andere oplossingen of mogelijkheden.
Filiaal Bodegraven & Ter Aar
In overeenstemming met de covid-19 preventiemaatregelen zijn onze filialen in Ter Aar en Bodegraven alleen geopend voor het brengen en afhalen van reparaties en postpakketten. Indien gewenst kunnen onze medewerkers het te repareren product ook bij u thuis of op de zaak ophalen en na reparatie weer terugbrengen.
Natuurlijk staat ook ons verkoopteam klaar om u telefonisch of per mail bij te staan voor vragen of om te helpen met keuzes in het aankoopproces. Mocht u overgaan tot aanschaf dan brengen we uw bestelling persoonlijk langs.
Heeft u vragen of wilt u de status weten van uw reparatie, dan verzoeken wij u ook via de telefoon, e-mail of het formulier op onze website contact met ons op te nemen.