Technofarm blijft ook tijdens de corona-uitbraak operationeel en bereikbaar
Het coronavirus zorgt ervoor dat bedrijven moeten nadenken over hun continuïteit en bereikbaarheid. Natuurlijk hoop je dat de gevolgen van dit virus aan jou voorbijgaan, maar zekerheid heb je nooit. Ook wij krijgen de laatste dagen vragen over de continuïteit van onze dienstverlening in tijden van onrust omtrent het coronavirus. Graag informeren we je daarom over de stappen welke binnen Technofarm worden genomen.
Onze dienstverlening blijft gewaarborgd
De preventieve en correctieve maatregelen van Technofarm zorgen ervoor dat onze dienstverlening, ook bij calamiteiten zoals een uitbraak van het coronavirus, gewaarborgd is én blijft. Zo schudden we bijvoorbeeld geen handen meer. Dat is niet vanuit onbeleefdheid, maar het is een simpele maatregel om verspreiding van het coronavirus te voorkomen. En bij het maken van een afspraak kijken we samen met de klant of we deze ook virtueel kunnen doen. We ondersteunen in eerste lijn doormiddel van telefonische support, e-mail, remote helpdesk en waar nodig kijken we naar andere oplossingen of mogelijkheden. Ook hebben we zowel preventieve als correctieve maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat al onze klanten ongestoord kunnen doorwerken.
Winkel Bodegraven & reparatie-afdeling
De deuren van ons reparatiecentrum (én winkel) in Bodegraven en Ter Aar blijven vooralsnog gewoon open. We vragen eenieder om de richtlijnen van de RIVM te volgen. Bij klachten van verkoudheid, problemen rondom de luchtwegen of koorts is het verzoek om niet richting onze vestiging te komen. Uiteraard kunnen klanten altijd even telefonisch contact met ons zoeken om bepaalde zaken te bespreken. Dan kijken we samen of wij je op afstand kunnen helpen of dat we bijvoorbeeld een afspraak maken voor winkelbezoek (op voorwaarde dat er geen corona symptomen zijn).
Thuiswerken
Wanneer je overweegt om jouw medewerkers thuis te laten werken, kunnen we samen kijken welke opties er voor jouw specifieke situatie zijn om dit mogelijk te maken. Tegenwoordig zijn daar vele oplossingen voor zoals werken in de cloud, Office 365, Microsoft Teams of bijvoorbeeld VoIP telefonie. Naast dat deze oplossingen flexibel zijn, zijn ze ook nog eens schaalbaar. Door slimmer te werken kun je overal werken én ben je minder vatbaar voor calamiteiten, zoals een virus. Meer weten? Neem dan hier vrijblijvend contact met ons op.
Buitendienst Monteurs van Technofarm
De monteurs van Technofarm zijn op dit moment voor onze klanten minimaal inzetbaar. Alleen bij dringende storingen en het zekerstellen van servicecontractklanten en klanten in cruciale beroepsgroepen komen zij in actie (in overleg met onze helpdesk). Waarom? Continuïteit van diensten en onze ondersteunende taken hierop hebben voor ons een hoge prioriteit. Hierin zullen we in samenspraak met de klant een balans zoeken tussen continuïteit, gezondheid en gezond verstand. De gezondheid van onze mensen en de mensen om ons heen staat uiteraard voorop.