U MOET overstappen naar VOIP omdat ISDN stopt

 In Blog

KPN heeft u onlangs een bericht gestuurd dat de dienst ISDN wordt stopgezet, start met VoIP!

Wat houdt dit voor u in? En hoe kan VoIP een uitkomst bieden?

Direct overstappen?overstappen naar voip

ISDN is de dienst die u nu gebruikt om te bellen.
Kort gezegd als u niets doet dan kunt u niet meer bellen of gebeld worden.
KPN stelt dat ze de dienst beëindigd per 1 september 2019, zie ook de site van KPN.

Als bedrijf die nog gebruik maakt van deze dienst (ISDN) is het handig om over te stappen op een vergelijkbare dienst. U kunt dit natuurlijk bij uw huidige provider (KPN) doen.

Wij vinden dat dit een goed moment is om eens kritisch naar uw telefoon gebruik te kijken.

 

 

Wat doet u nog met uw vaste lijn?

Veel mensen/ bedrijven zijn zich niet bewust van de verandering die er in de loop der tijd heeft plaats gevonden. Er wordt steeds minder gebeld over de vaste lijnen. Doordat de meeste providers een zgn. alles in 1 abonnement aanbieden wordt het onduidelijker wat u betaald voor uw telefoonkosten. de meeste mensen denken dat als je de belkosten afkoopt je goedkoper uit bent.
Als je dit narekent is het voordeel vaak aan de kant van de provider. een korte rekensom:
je betaald bij bijvoorbeeld KPN € 12,50 per maand voor de gesprekken. Als je tegen ons tarief a € 0.019 belt binnen Nederland dan zou je hiervoor meer dan 10 uur kunnen bellen!
Als we kijken naar het gemiddelde belgedrag van een MKB bedrijf met 5 tot 10 medewerkers zien wij dat ze rond de 3 uur bellen.

We kijken graag eens met u naar de kosten die u nu maakt voor uw telefonie omgeving om te zien waar u eventueel kunt verbeteren.

 

 

Ik heb nog een telefooncentrale

Kan ik deze en mijn huidige toestellen blijven gebruiken? dit is een van de meest gestelde vragen die we krijgen.
Er zijn een aantal mogelijkheden om er voor te zorgen dat u kunt blijven bellen zoals u gewend bent.
– Alle apparatuur blijft in gebruik zoals u dat nu heeft. Alleen uw telefoonlijn wordt dan omgezet naar uw internetlijn.
– u vervangt uw huidige toestellen. In dit geval komt meestal uw centrale ook te vervallen.
– u vervangt uw centrale. Meestal vervallen dan ook uw toestellen.
Elke situatie is anders. Wij bieden u graag een oplossing op maat. Ook kijken we graag met u naar de mogelijkheid om “anders” te gaan bellen.
Heeft u bijvoorbeeld al eens gedacht aan een draadlos toestel. Bereikbaar zijn op uw mobiel zoals op uw vast telefoon. Uw huidige vaste nummer direct beschikbaar op uw mobiel.

Oude ISDN Toestel?cloud winkel